2012. november 1., csütörtök

Halloween


Halloween-i boszorkány ujjak

Hozzávalók:


  •  25 dkg liszt
  • 15 dkg vaj
  • 20 dkg darált mandula
  • 10 dkg cukor
  • 2 tojás
  • 35-40 db (kb. 5 dkg) egész mandula
  • 1 dkg olvasztott étcsokoládé  
Elkészítés:

  1. A lisztet, a vajat, a darált mandulát, a cukrot, és a tojásokat összegyúrjuk.
  2. A tésztát kinyújtjuk, kb. 10 centi hosszú és 1 centi széles darabokat vágunk le.
  3. A rudak közepére bütyköket formázunk, ujj formájúra alakítjuk, és késsel barázdákat húzunk rájuk. Az ujjak végére egész mandulaszeleteket nyomkodunk.
  4. Az ujjakat előmelegített sütőben megsütjük.
  5. A mandulaszemeket sütés után olvasztott csokival lekenjük.


Jack-o-lanterns keksz



Hozzávalók:

  • 14 dkg vaj
  • 18 dkg finomliszt
  • 5 dkg porcukor
  • 1 narancs reszelt héja

Elkészítés:
  1. A tésztát összemorzsolom, majd alaposan átgyúrom. Egy órára a hűtőbe rejtem. A sütőt előmelegítem 160 fokra. A tésztát vékonyra nyújtom és halloween-i sütiszaggatóval különböző figurákat vágunk ki.
  2. Halvány barnára sütöm 180 fokon.
Én szellemet, tököt, denevért, macskát és boszorkányházat készítettem. Fondant-nal vontam be, mindegyiket a hozzá illő színnel színeztem, majd Dr. Oetker dekorfilccel díszítettem. 




Halloween-i muffin


Az alap muffint a Sacher muffin receptje alapján készítettem, majd díszítettük. A díszítéshez fondant-t, marcipánt, dekorfilcet és gumicukrot használtunk.







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése